vrijdag 13 augustus 2010

S.O.S nagelkuurtje!

Het is zover, mijn nagels zijn nu écht toe aan een speciaal kuurtje! 

Ik heb een tijdje acrylnagels gehad en heb deze zelf (verkeerd) verwijderd, wat erg veel pijn deed! Doe dit dus niet zelf, laat dit professioneel doen...  
Hierna waren mijn nagels echt extreem dun, uitgedroogd en beschadigd :-( En om alles nog even erger te maken heb ik mijn nagels groen gelakt, maar door de slechte conditie van mijn nagels zijn ze geel geworden én gebleven *echt héél geel!*

Na even te hebben gezocht op internet kwam ik toch weer uit op mijn favo beautysite www.lushiousbeauty.nl, waar er 3 merken werden aangeraden: Koh, Herome en Trind.

Ik heb gekozen voor een volledige kuur van Trind en ik moet zeggen dat ik er na 2 dagen al erg tevreden mee ben! Mijn nagels voelen echt al weer iets sterker aan en het ergste geel is nu toch al weggetrokken, na 2 dagen!

Wat heb ik gekocht:
Nagelbalsem - voor het voeden van mijn nagels 
nagelriem balsem - tegen de droge nagelriemen en velletjes

Nail repair - versterken van mijn nagels (echt nodig!)

Nail brightner - tegen het verkleuren van de nagels


en daarnaast nog:

een base coat, zodat mijn nagels niet meer geel worden!!
en om uitdroging verder te voorkomen ook de Trind nagellak remover zonder aceton :-) 
Die kreeg ik gratis bij de Nail repair van Trind (bij de Douglas)



Ik ga zeker nog even 2 weekjes door met deze producten, helaas even geen nagellak.... maar zoals het nu gaat, komt het helemaal goed!
Ik zal nog even vóór en ná foto's plaatsen :-) 

xx Ilja



Geen opmerkingen:

Een reactie posten